Las emociones de los estudiantes y su impacto en el aprendizaje (Rexistro nro. 43573)

000 -CABECEIRA
Campo de control de longitud fija 00934nam a2200253 i 4500
INFORMACIÓN XERAL
Códigos de información de lonxitude fixa 190320s2019 sp f spa
DEPÓSITO LEGAL
Número de copyright ou de depósito legal M 1784-2019
ISBN
ISBN 9788427725676
CDU
CDU 159.928.234-053.2
CDU
CDU 159.942:159.95
CDU
CDU 159.953.5
PUNTO DE ACCESO PRINCIPAL-NOME DE PERSOA
Nome de persoa Smith, Marc
MENCIÓN DE TÍTULO
Título Las emociones de los estudiantes y su impacto en el aprendizaje
Resto do título : aulas emocionalmente positivas
Autores / Marc Smith, [traducción, Sara Alcina Zayas]
PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN
Lugar de publicación Madrid
Editorial :Narcea
Data de publicación ,2019
DESCRICIÓN FÍSICA
Extensión 205 p.
Dimensións ;24cm
MENCIÓN DE SERIE
Mención de serie Educación hoy estudios (Narcea)
NOTA XERAL
Nota xeral Tít. orixinal: The emotional learner. Understanding emotions, learners and achievement. -- Bibliografía: p. 199-205. Índice
MATERIA--TERMO DE MATERIA
Termo de materia Emocións e procesos cognitivos
MATERIA--TERMO DE MATERIA
Termo de materia Intelixencia emocional
MATERIA--TERMO DE MATERIA
Termo de materia Aprendizaxe
SECUNDARIAS-AUTOR
Nome de persoa Alcina Sayas, Sara
REFERENCIA ILS ANTERIOR
-- 2
Exemplares
Retirado Perdido Estragado Non para préstamo Localización permanente Localización actual Localización en andeis Data de alta no sistema Fonte de adquisición Sinatura correspondente á clasificación Parte da signatura que identifica ao exemplar Sinatura completa Código de barras Data da última consulta Número de volume Tipo de ítem de Koha Nota pública Fonte de clasificación ou esquema
        IES Brión IES Brión Departamento 2019-03-20 Adquisición IES Brión DO-159 emo DO-159 SMI emo CED014000012157 2019-12-16 1 Prestable Departamento de Orientación  
        IES Manuel García Barros IES Manuel García Barros Sala préstamo 2022-03-23 Gupo Convivencia 2022 37 emo 37 SMI emo PED018000023136 2022-03-23   Prestable    

Coa tecnoloxía Koha